گيسوي بلند |
كاميون GENH2 مرسدس بنز، كاميون هيدروژني نسل جديدكاميون GENH2 مرسدس بنز، كاميون هيدروژني نسل جديد آيا با كاميون هاي GENH2 آشنا هستيد؟ آيا تا به حال نام كاميون مرسدس بنز را شنيده ايد؟ شمايي كه راننده كاميون هستيد، تا به حال به دنبال بهترين و پيشرفته ترين كاميون ها بوده ايد؟ در اين مقاله با ما همراه باشيد تا با يكي از بهترين كاميون ها يعني كاميون GENH2 مرسدس بنز آشنا شويد و در مورد لوازم يدكي ماشين سنگين پيل سوختي هيدروژني دايملر GenH2 اطلاعاتي به دست بياوريد. همچنين به مشخصات اين نوع كاميون ها پي ببريد. كاميون GENH2 مرسدس بنز، كاميون هيدروژني نسل جديدلوازم يدكي ماشين سنگين، در برخي از فروشگاه هاي لوازم يدكي به فروش ميرسد. مرسدس بنز GenH2 يك كاميون بوده كه به تازگي معرفي شده و قادر به پيمايش ۱،۰۰۰ كيلومتر است. اين كاميون در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. Daimler Trucks (دايملر تراكس) با معرفي اين كاميون پيل سوختي با نام GenH2، تاكيدي بر تعهد خود به پيروي از كنوانسيون حفاظت از آب و هوا در پاريس دارد. اين شركت همچنين اعلام كرده است كه با سرعت كامل به سوي كاهش انتشار آلايندهها در تمامي محصولات توليدي خود در حال حركت است. مرسدس بنز GenH2، قابليت پيمايش هزار كيلومتر را با دو مخزن هيدروژن مايع و سيستم پيل سوختي قدرتمند به ارمغان ميآورد. اين ارقام با كاميونهاي ديزلي معمولي قابل مقايسه هستند. نسخه توليدي اين كاميون حدود ۴۰ تن وزن دارد و ميتواند بار ۲۵ تني را حمل كند.
دايملر تراكس به دليل تراكم انرژي بالا، از هيدروژن مايع به جاي هيدروژن گازي در كاميونهاي پيل سوختي استفاده ميكند. اين تغيير باعث كاهش فضاي مورد نياز براي مخازن فولادي ضدزنگ با ظرفيت ۸۰ كيلوگرم ميشود. درنتيجه، كاميون با هيدروژن مايع نسبت به گازي، سبكتر و باربري بيشتري دارد. سيستم پيل سوختي اين كاميون با توان ۱۵۰ كيلووات ميتواند از هر مخزن هيدروژن به مجموع ۱۵۰ كيلووات تأمين انرژي كند. همچنين، يك بسته باتري ۴۰۰ كيلوواتي نيز به صورت موقتي انرژي فراهم ميكند. اين كاميون با سيستم پيشرفته سرمايشي و گرمايشي، قطعات را در دماي عملياتي بهينه نگه ميدارد. كاميون از دو موتور الكتريكي با قدرت ۳۰۸ اسببخار كه هر كدام (مجموعاً ۶۱۶ اسببخار) است، استفاده ميكند. حداكثر توان توليدي اين موتورها ۸۸۴ اسببخار است و گشتاور بالايي نيز به ترتيب ۱،۵۷۷ و ۲،۰۷۱ نيوتنمتر دارند. در سال ۲۰۲۳، مرحله آزمايشي كاميون GenH2 از مرسدس بنز، توسط مشتريان آغاز خواهد شد و از سال ۲۰۲۵ به بعد، به مرحله توليد رسمي وارد خواهد شد. همچنين، دايملر تراكس اقدام به معرفي كاميون برقي بردبلند eActros LongHaul از مرسدس بنز نموده است. اين كاميون با توانايي پيمايش حدود ۵۰۰ كيلومتر، در سال ۲۰۲۴ به مرحله توليد خواهد پيوست. كاميون پيل سوختي هيدروژني شركت دايملر مرسدس بنز GenH2شركت دايملر يكي از شركت هايي است كه تلاشهاي فراواني براي توسعه كاميونهاي تجاري سنگين با فناوري پيل سوختي مرسدس بنز GenH2 دارد. اين كمپاني قصد دارد از سال 2027 به بهرهبرداري از اين نوع كاميونها بپردازد. كاميون پيل سوختي GenH2، اخيراً تاييديه اي از مقامات آلماني براي عبور از جادههاي عمومي دريافت كرده و پس از طي كردن هزاران مايل در مسيرهاي آزمايشي، قصد دارد اين مسافت را در نزديك شهر رستات آلمان در جاده B462 طي كند. اين كاميون هاي پيشرفته توانستهاند با موفقيت مسافتهاي آزمايشي تا ارتفاع 1560 متري در منطقه آلپ تيرول را پشت سر بگذارند. از سوي ديگر، دايملر اعلام كرده است كه تا سال 2039 تنها كاميونهاي جديدي را در مناطق اروپا، آمريكاي شمالي و ژاپن عرضه خواهد كرد كه از لحاظ آلايندگي و انتشار كربن، كاملاً پايدار باشند. شما ميتوانيد براي خريد عمده لوازم يدكي كاميون خود به مجموعه پارت كاميون مراجعه و لوازم يدكي را با بهترين كيفيت دريافت كنيد.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |