گيسوي بلند

بهترين منطقه براي خريد خانه در استانبول

b9_ce34.jpg

بهترين منطقه براي خريد خانه در استانبول

بهترين منطقه براي خريد خانه در استانبول

بهترين منطقه براي خريد خانه در استانبول - در هنگام خريد خانه در استانبول موارد زيادي بايد در نظر گرفته شود. براي مثال در نظرگرفتن اروپايي يا آسيايي بودن منطقه، وجود مراكز خريد، سيستم حمل و نقل عمومي و … از عوامل تاثيرگذار در انتخاب خانه هستند. بنابرين ما در اين مطلب قصد داريم تا درباره بهترين محله هاي استانبول براي خريد خانه صحبت كنيم، پس با مجله گردشگري پروان آكادمي همراه باشيد.

مناطق استانبول

استانبول داراي 39 منطقه اروپايي و آسيايي است كه در اين ميان 14 ناحيه آن جزو مناطق آسيايي و 25 بخش آن اروپايي است. اين شهر از لحاظ تجاري و صنعتي در سال هاي اخير پيشرفت زيادي كرده است كه همين مورد باعث جذب بيش تر گردشگران به استانبول شده است.
به دليل پتانسيل بالاي اين شهر ساخت و سازهاي زيادي در استانبول صورت گرفته است كه در نتيجه آن را به مقصدي مناسب براي خريد خانه تبديل كرده است. قسمتي از اين شهر مدرن در اروپا قرار گرفته است كه باعث شده افرادي زيادي علاقه به خريد خانه در استانبول داشته باشند. محله هاي استانبول هر كدام مزايا و ويژگي هاي خاص خود را دارند كه توجه به اين نكات باعث مي شود، در سرمايه گذاري، بهينه هزينه كنيم و قيمت محله هاي استانبول متفاوت است.

منطقه ماسلاك استانبول

منطقه ماسلاك مستعد سرمايه گذاري در قسمت املاك است و در بخش اروپايي تركيه قرار گرفته است. از ويژگي هاي اين منطقه وجود حمل و نقل عمومي مناسب، مركز خريد، ساختمان هاي هنري و نزديكي به جاده اصلي است. اين محله تنها چند دقيقه با تنگه بسفر فاصله دارد و در نزديكي يكي از فرودگاه هاي استانبول قرار گرفته كه همين مورد آن را به منطقه مهمي تبديل كرده است. بهترين منطقه استانبول براي اجاره خانه محله ماسلاك است.
احتمالا اسم مركز خريد وادي استانبول را شنيده باشيد. اين ساختمان در ماسلاك واقع شده و از نظر تجاري فعاليت هاي زيادي در طول سال دارد. يكي از نكات جالب درباره اين مركز خريد نزديكي آن به جنگل بلگراد است كه اين موضوع اين امكان را براي خريداران فراهم مي كند تا بعد از خريد به استراحت در اين جنگل بپردازند.

 

بهترين منطقه براي خريد خانه در استانبول

بهترين محله هاي استانبول - منطقه زيتون بورنو استانبول

يكي از مناطق شناخته شده و مشهور استانبول كه محبوبيت زيادي پيدا كرده و باعث افزايش ميزان تقاضاي املاك در استانبول شده است، Zeytinburnu است. اين محله پرطرفدار در ضلع اروپايي استانبول واقع شده است، در سواحل درياي مرمره، Zeytinburnu يك منطقه سرمايه گذاري با برج هاي مرتفع، مجتمع هاي مسكوني، مراكز خريد و هتل هاي بين المللي پنج ستاره است. زيتين بورنو در نزديكي مركز استانبول واقع شده است كه تنها با ديوارهاي قسطنطنيه قديمي از آن جدا شده است.

منطقه شيشلي استانبول

شيشلي يكي از مناطق مهم و مشهور استانبول است كه گردشگران به دليل نزديكي آن به بناهاي تاريخي و اماكن مذهبي، علاوه بر پتانسيل عالي منطقه براي سرمايه گذاري، دوست دارند در تمام ايام سال از آن بازديد كنند. Sisli در استانبول مركز تجارت و مراكز خريد است، زيرا يك منطقه مركزي است كه خدمات حمل و نقل عمومي و زيرساخت‌هاي مدرن را ارائه مي دهد.

منطقه زيتون بورنو استانبول

محله Zeytinburnu يكي ديگر از محله هاي استانبول براي خريد خانه است. اين منطقه نيز در قسمت اروپايي استانبول قرار گرفته است. اگر بخواهيم بيش تر توضيح بدهيم بايد بگوييم كه منطقه زيتون بورنو در نزديكي دريايي مرمره است و مراكز خريد و هتل هاي لاكچري زيادي در اين جا وجود دارند.
اين ناحيه در فاصله چهل دقيقه اي با فرودگاه جديد شهر قرار دارد. همين موضوع باعث شده تا خريداران زيادي به سمت آن جذب شوند. از لحاظ موقعيت جغرافيايي اين ناحيه در كنار مناطقي مانند فاتح، درياي مرمره، ايرامپسا، اسنلار و كركوي قرار دارد.

 

بهترين منطقه براي خريد خانه در استانبول

 

بهترين محله ها در استانبول براي زندگي و خريد خانه

  • منطقه بشيكتاش استانبول
  • منطقه قاضي كوي استانبول
  • منطقه باكركوي استانبول
  • منطقه زيتون بورنو استانبول
  • منطقه ماسلاك استانبول
  • منطقه شيشلي در استانبول
  • منطقه فاتيح استانبول
  • منطقه بي اوغلو استانبول
  • منطقه ساري ير
  • منطقه زكريا كوي استانبول
  • منطقه سواديه استانبول
  • منطقه آجاركند استانبول
  • محله سلطان احمد استانبول
  • منطقه آتاشهير استانبول

سخن آخر

در پايان مي توان گفت كه قيمت خانه در محله هاي استانبول بستگي به منطقه اي كه انتخاب مي كنيد، دارد. آشنايي با بهترين محله هاي استانبول براي خريد خانه، براي تمام كساني كه قصد سرمايه گذاري در تركيه از طريق ملك دارند، ضرورت است. با خريد خانه در تركيه، مي توان اقامت اين كشور را نيز به دست آورد. براي همين كساني كه به دنبال مهاجرت به تركيه هستند، با خريد خانه در استانبول و ديگر شهرهاي تركيه، مقدمات اقامت خود را نيز فراهم مي كنند.
اما استانبول، بزرگترين شهر تركيه است كه از شرقي ترين نقطه تا غربي ترين نقطه آن، 4 ساعت فاصله وجود دارد. قطعا در خريد ملك تجاري در استانبول با خريد آپارتمان هاي ارزان قيمت و يا خريد ويلا در اين شهر، مناطق متفاوتي پيشنهاد خواهند شد. شما با حداقل هزينه 35 هزار دلار مي توانيد صاحب خانه در استانبول شويد، اما حداقل سرمايه گذاري براي كساني كه ميخواهند اقامت اين كشور را بدست بياورند، 250 هزار دلار است. جهت دريافت بروزترين اخبار و مشاوره ها درباره خريد خانه در استانبول مي توانيد با مشاورين ما در پروان اكادمي تماس حاصل نماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۱۸:۰۰ ] [ lover ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی